Kawan Ads

Wednesday, 28 January 2015

Pe Rasa

You..ni untuk you tau... Terima kasih selama ni ye..hiburkan hati I..

Rasa kita bukan kita minta
Rasa kita allah yang bagi
Rasa sayang memang akan kekal begini
Rasa cinta bila masa saja boleh pergi

Rasa kita ni bukan kita pinta
Rasa kita ni kita tak boleh nak cakap apa
Rasa sayang ni akan simpan saja
Rasa cinta biar kan berkubur tak kemana

Rasa kita ni bukan kita tak mahu
Rasa kita ni memang tak boleh laku
Rasa sayang ni hanya kita saja yang tahu
Rasa cinta ni tak boleh pergi jauh

Rasa kita ni bukan untuk kita
Rasa kita ni untuk orang lain rasanya
Rasa sayang ni tunggu yang sesuai datang menjengah muka
Aduhaii...bila lah rasa cinta ni nak muncul semula... :P


Islet Zairol :P

Saturday, 24 January 2015

Jawapan Adik

Adik ni makin lama, makin bijak cakap..sangat jujur bila berbicara..

Pagi tadi mak cakap kat sekolah semalam mak terdengar..kawan adik berbual dengan adik..

The conversation goes like this..

Kawan adik - "Papa saya hantar saya ke sekolah.Papa awak hantar ke?"
Adik            - "Saya takde papa, nenek hantar sekolah."

Mak cakap, mak tak boleh dengar lagi, takut menangis..Masa cite tu pun mak dah sedih..

Moga adik tabah..Life is more challenging than that, adik..I love you, adik..

Tuesday, 20 January 2015

Uniform Adik

For me she's sooo cute wearing that uniform...

Awak, ramai cakap muka Adik ada iras awak..iye ke? Bab kening Dan bulu mata memang confirmlah :)






Tuesday, 13 January 2015

Ngaji Time

This year, SEMUA dah pergi mengaji...even Zafirah..start early...

Anak-anak mama..Ini sedikit usaha mama agar anak-anak mama menjadi orang yang akan menambahbaik hidup orang lain dan taat pada allah.

Semoga anak-anak mama akan mendoakan bahagian mama dan papa di akhirat dengan doa yang baik-baik..insya allah..

Subhana allah..Alhamdulillah..Terima kasih Allah...



Zafirah Ke Tadika

Wuhuuu..Adik dah sekolah tadika...









Monday, 12 January 2015

Sulking Zafirol

Kereta rosak..lambat Ambik Zafirol...Zafirol merajuk...

Alahai...Anak mama dah pandai sulking-sulking ni...ishh...kata anak lelaki..tak macho lah abang...hehehe...He's really growing up...

Awak..awak tahu tak yang awak dah banyak hilang the best moment dalam hidup anak kita ..

Walau awak mengaku anak tiri tu anak awak..but it's not same as your own...right?

Takpe lah...nak jamu muka merajuk Zafirol.. ;)








Zureen Uniform

This year Zureen pakai uniform lain..Peach and Perang + Tie..



Psss...awak..awak tahu tak Zureen jadi Pengawas apa?

Takpe...jumpa nanti tanya sendiri ye.. :p


Friday, 2 January 2015

Zafir To School

Zafir hadir  Orientasi Tahun 1 di La Sallee..

Awak..dulu awak nak sangat Zafirol masuk La Sallee..Awak kata sambung delegasi pasal awak bekas pelajar La Sallee..

Saya dah tunaikan hajat awak..Happynye tengok Zafirol gembira menyarung baju sekolah yang pertama..

My only son, my hero, my Ketua Keluarga, My Khalifah...subhana Allah...He's moving to be a man..


Thursday, 1 January 2015