Kawan Ads

Wednesday 2 September 2015

Selamat Hari Jadi Buat Saya Yang Tersayang

Last sunday is my birthday.

Betullah orang cakap..perempuan memang cepat matang through time..Kalau dulu aku nak kan suami ada celebrate sekali dengan anak-anak.Tapi dengan keadaan sekarang..aku dah tak kisah asalkan anak-anak ada bersama.

Bestnya, bawa mereka tengok wayang Inside Out.Actually,  as a parent banyak kita dapat belajar dari Movie ni..Memang terbaik ..

Lepas tengok wayang, bawa diaorang pergi makan western..yeah..like father..memang anak-anak kecuali Zafirol sangat suka makan Western.Kiranya kalau suruh masak western, memang aku lepas lah..Suka bila tengok diaorang makan dengan semangat.

Lihat anak-anak happy, even once a while tersebut juga about that person..tapi tetap happy..Lagi-lagi best bila bukak mata je, diaorang dah beramai-ramai nyanyi lagu hari jadi..hahahahaa..terasa dah tua...

Another reason for outing that day, ialah nak bagi Zureen hilangkan stress...She will having a main exam this year..and have study dalam 3 bulan ni dengan extremenya..Hope she passed all the subject even not with flying colors..i don't care..kerana one things yang aku tahu..Zureen dah excellent dalam bacaan al-quran.Nak tenangkan hati, suruh je Zureen bacakan.. sampai tertidur sometime..Sedap suara dia..

Okey..

HAPPY BIRTHDAY TO ME ..

Pss..Awak..terima kasih for the wish. Love you, tau  .. hahahahahahaha....





No comments: