Kawan Ads

Saturday 9 November 2013

Sabtu Kembali

Assalammualaikum, Sayang.

Hari ke - 16, sayang hilang.

Sayang,
Hari ni anak-anak tinggal dengan mak.Hmm..mak nak tolong tengokkan.Mungkin rasa kesian dengan Bie.Sayang tahu tak, bie makin sayang dengan mak.Walaupun dia selalu membebel tapi Bie tahu dia ambil tahu.

Sayang,
Bie bernasib baikkan?Bie ada keluarga dari kedua belah pihak yang banyak memberikan semangat dan sokongan dan kawan-kawan yang sentiasa ada di sisi.Bie bersyukur.Alhamdulillah.

Sayang,
Harap sayang ingat lagi kat kami.Zafir masih dalam medication.Bengkak pagi dan surut petang.Sangat aktif dan kuat makan.Juga makin menjadi perengus.Mungkin tu semua kesan ubat streoid yang di ambil.Bie nak skip ubat tapi nanti penyakit dia makin worse.Selagi boleh diselamatkan, kita cuba kan??Bie nak bawak Zafir berubat dengan perubatan islam.Mana tau tak perlu buat biopsi dan makan ubat selamanya.He's only 5 years old.In syaa allah, kalau allah izinkan perjalanan Zafir masih jauh.As a mother, bie kena kuatkan, sayang.Kalau dulu bie ada abg untuk bie pegang bagi kekuatan.Takpelah, abg memang tetap ada di hati Bie.

Sayang,
Bie tak tahu di mana abg berada.Bie tetap tunggu abg kerana allah tidak zalim.Dengan izin allah, abg akan ingat pada bie, anak-anak dan mak.Bie sayang abg.Bie tahu kalau abg di depan Bie, abg akan balas "Bie, Abg sayang sangat pada bie."Macam selalu abg cakap dan sms.

Alhamdulillah, ya allah.Allah sihatkan suami bie walaupun di mana abg berada.Alhamdulillah, ya allah, abg tetap akan di hati bie dan anak-anak serta mak sampai bila-bila.

Assalammualaikum, Sayang...


No comments: