Kawan Ads

Tuesday 1 July 2014

Chit Chat Awal Bulan Ramadhan

Lama ek..tak luah hati kat sini..Tak jenguk-jenguk..fuhhhh...(tiup habuk.kuang..kuang..)..

Memang minat menulis..tapi kekangan masa tu hmm...excuses..excuses...

Sekarang ni kan busy dengan FB pages "FESYEN MUSLIMAH INSPIRASI TERKINI.... Jemput jengah dalam facebook...then sibuk juga dengan tempahan order Shaklee daripada kawan-kawan..Alhamdulillah..



Rezeki anak tu kan..sentiasa ada tau..Tak payah takut..Sunyi..ala..sikit je..kalau teringat atau rindu, bayang je peluk si dia...heheheheehe..Nikmat Imaginasi allah bagi....

Sekarang ni bulan ramdhan, anak-anak belajar berpuasa..Kadang-kadang terpancul juga dari mulut kecil tu kenangan berpuasa dengan papa, Zairol Affendi Bin Zaidi yang telah hilang entah ke mana..Tapi selalu cakap dengan anak.."Papa sentiasa ada dalam hati korang.Sedekah fatehah, nanti allah kirim kat papa".

Kita sedih, anak pun sedih.Tapi hidup mesti diteruskan.Tak nampak kenapa mesti berduka.I have parent yang sangat supportive, Ibu Mertua yang tolong jaga anak-anak, Anak-anak yang cantik dan aktif, adik beradik yang sentiasa bersama..Allah yang sentiasa mendengar keluh kesah diri ini..What else yang nak disedihkan..

Mak cakap "Jangan tamak, benda yang tak berguna..bagi kat orang yang kurang bernasib baik"..Hahahahahaha...pandai mak bergurau...  :)

No comments: