Kawan Ads

Friday 22 August 2014

I MEET GREAT FRIEND

This few week sangat busy dengan preparation untuk majlis syarikat.Terlari sana sini to make sure everything in proper and ready.Huh...sangat teruja dan the same time takut juga kerana kena take over bahagian kawan yang kena demam denggi saat-saat akhir..kena buat semua sendiri.

But this time, abang will not join me.But my good friend Aziyan and family sudi untuk datang temankan..pergh..best..

Tulah..allah pernah berkata.. bahawa bila dia ambik sesuatu, dia janjikan something better than before..

Subhana allah..i meet 2 great women yang tak tinggalkan diri ini walaupun mereka sebenarnya adalah kawan my hubby tersayang..But after abang missing, they stay and support me..Alhamdulillah..

Aziyan and hubby is looking for me at my work place because they missing my number..Ya allah, You know the best..Alhamdulillah..Thank You, Allah..

I know Kak Sinar and Aziyan, maybe you not read my blog, but i want you to know that i'm so glad, proud and happy to know you..And be friend with you.

I want you to know, i cherish our friendship and may allah bless both of you for your continuous support after my hubby missing.

Thank You, both of you..Thank You, allah..

:)

No comments: